Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2009 22:37 - К И Т Е Н
Автор: dobsun Категория: Туризъм   
Прочетен: 5590 Коментари: 2 Гласове:
4



За съжаление почивката в Костенец свърши твърде бързо.  Всяка година задължително си правим почивка на море, независимо че живеем в морски град. Тази година исках да отидем на Силистар, защото там е много красиво, но няма условия за къмпингуване, поради липса на ток. И така, веднага на другия ден след като се върнахме от Костенец, натоварихме колата и отпрашихме за к-г Атлиман.

image

Китен ни посрещна с чисто и спокойно море

image


image

Ах, морето...

image

image

с нови приятели на плажа


image

платноходка за разходка. В случая ... за снимкиimage

image
Пореден опит на Ники да улови златната рибка :)) И все пак опитите му не бяха напразни. За три дни риболов успя да хване риба за един тиган :))))

image

Виж, раците са друго нещо. Морето тази година беше щедро откъм този вид морски обитатели. Този екземпляр беше изяден

image

А това семейство Рачеви се превърна в сувенир

image

стават и за ексцентрично бижу...

image

снимките са правени по време на разходка с водно колело

image


image
дискотека "Зингадор"


image

на разходка из града

image


image

image

image

image


image

image

"БАРСА", оле!

image

ха наздраве....

Хубавото беше това, че къмпингът се намира на 10 мин. път до центъра на Китен. И почти всяка вечер след вечеря си правихме нощни разходки. Беше много хубаво.

image

А това са кадри от международния фестивал, който се провеждаше по същото време, когато бяхме и ние там
image

image

Вася с новите си приятели


На Китен също много ми хареса. Морето също си има своята красота, магия.... Но много ме измаря. Там не мога да си почина пълноценно. А и свикнах на Костенец да ми готвят, да ми слагат и да ми вдигат, а сега аз трябавше да се справям с тези работи.
Изкарахме една седмица на море и се прибрахме в Бургас. Не ми остана време да си погледна къщата.
В понеделник бях на работа. Отидох с желание, заредена с енергия. Докторът ме очакваше с нетърпение. Трябваше да правя отчети и т.н. - да се върна към обичайните си задължения. Само че този път не се ядосах, когато трябваше да правя корекции. Както и да е.
В края на седмицата заминахме   отново за Китен. Този път бяхме при братовчедка ми. Тя е омъжена в Белгия и всяка година си идва с мъжа си и детето в България.


К И Т Е Н    В Т О Р И   Д У Б Ъ Л

image

Майра и Василена

image

две малки русалки

image

image

Този път бяхме на бунгало, защото не си заслужава за два дни да разпъваме палатка

image

image

image

за децата няма езикови бариери

image

на кривите огледала :)))

image

image

image

Детство мое, къде си?


image


Никак , ама никак не ми се тръгваше от Китен, но ... нямаше как. Този път от емоциите ли, от що ли, но в понеделник се събудих с много голямо НЕЖЕЛАНИЕ за работа.
 Сега очаквам следващото лято.... С още повече емоции и незабравими преживявания






 



Тагове:   отдих,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mmagy - много хубави моменти си хванала, ...
16.08.2009 23:13
много хубави моменти си хванала,браво:)))
А морето си е магия...прекрасно е:))))))))
цитирай
2. dobsun - радвам се,
17.08.2009 11:53
че си усетила магията и ти....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 186472
Постинги: 80
Коментари: 246
Гласове: 1431
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930