Постинг
27.05.2009 20:11 -
Джипитата също ще си подбират пациентите
Автор: dobsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 646 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 28.08.2011 23:08
Прочетен: 646 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 28.08.2011 23:08
От 01.06 започва кампанията за смяна на лични лекари. Но вече и те си имат критерии.
Идеалният пациент
1. Да е на възраст между 0-60 г.
2. Да няма повече от едно хронично заболяване
3. Да не разказва всеки път житието си на доктора. И той си има свои тегоби.
4.Да иска талон за специалист само ако наистина има наложаща нужда. Все пак докторът щом е станал доктор, разбира от медицина. Пък и докторът не е писач на бележки...
5.Пациентът да не коментира случки с колеги на доктора, защото и докторът, като колегите си, е подвластен на същите правила в тая шибана държава.
6.Докторът цветя и бонбони не пие.
7.Пациентът да не забравя, че докторът НЕ МОЖЕ да бъде 24 часа на разположение, защото също е човек и нищо човешко не му е чуждо.
8.Пациентът да не се сърди, ако докторът не улучи терапията. Та той е само доктор, а не Бог.
9.Да се въоръжи с търпение, когато се налага да чака пред кабинета, защото сестрата не е робот, въпреки че понякога се налага да обслужва повече от един пациент в движение.
10. Да не забравя да си плаща потребителската такса. Тя не отива в джоба на доктора, а за консумативи за кабинета.
Ако отговаряте на тези условия, заповядайте при нас!
Личните ми наблюдения покзават, че хората избират по-прецизно фризьора или козметика си, отколкото този, на когото поверяват здравето и живота си. Така че, ако сте решили да си сменяте джипито, внимателно обмислете на кого ще се доверите!
Идеалният пациент
1. Да е на възраст между 0-60 г.
2. Да няма повече от едно хронично заболяване
3. Да не разказва всеки път житието си на доктора. И той си има свои тегоби.
4.Да иска талон за специалист само ако наистина има наложаща нужда. Все пак докторът щом е станал доктор, разбира от медицина. Пък и докторът не е писач на бележки...
5.Пациентът да не коментира случки с колеги на доктора, защото и докторът, като колегите си, е подвластен на същите правила в тая шибана държава.
6.Докторът цветя и бонбони не пие.
7.Пациентът да не забравя, че докторът НЕ МОЖЕ да бъде 24 часа на разположение, защото също е човек и нищо човешко не му е чуждо.
8.Пациентът да не се сърди, ако докторът не улучи терапията. Та той е само доктор, а не Бог.
9.Да се въоръжи с търпение, когато се налага да чака пред кабинета, защото сестрата не е робот, въпреки че понякога се налага да обслужва повече от един пациент в движение.
10. Да не забравя да си плаща потребителската такса. Тя не отива в джоба на доктора, а за консумативи за кабинета.
Ако отговаряте на тези условия, заповядайте при нас!
Личните ми наблюдения покзават, че хората избират по-прецизно фризьора или козметика си, отколкото този, на когото поверяват здравето и живота си. Така че, ако сте решили да си сменяте джипито, внимателно обмислете на кого ще се доверите!
Традиционна медицина или профилактика с ...
НЕ! НА ЧАЛГАТА В PR-КАМПАНИИТЕ !!!
Медицина и Здравеопазване
НЕ! НА ЧАЛГАТА В PR-КАМПАНИИТЕ !!!
Медицина и Здравеопазване
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 1431
Блогрол