Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2009 14:28 - Стига толкова
Автор: dobsun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2262 Коментари: 4 Гласове:
7



Доскоро си мислех, че животът е това, което ти се случва, докато ти си правиш други планове. Защото съм го изпитала на гърба си. Не винаги се получава така, както на нас ни се иска. Винаги има някакви обстоятелства, които да объркат плановете ни. Доскоро, когато ми предстоеше среща с хора, винаги казвах, че ще направя това, което зависи от мен, за да дойда на срещата. И по този начин винаги несъзнателно съм си "предвиждала" някакво обстоятелство, което да ме забави или да отмени тази среща.
Но сега вече съм убедена, че непредвидените обстоятелсва си ги предизвикваме сами - съзнателно или не. Убедих се, че животът не е това, което ти се случва докато ти си правиш планове, а е това, което ти правиш да ти се случва.
За силата на мисълта няма смисъл да говоря. Много често с мислите си сами предивзивкаме нещата да се случат точно обратно на това, което на нас ни се иска. Като че ли ни липсва смелост и дръзновение да пожелаем точно това, което искаме. Защото страхът ни спира. Страхът от провал, от излагане, от неприемане - ни спира по пътя към собствените ни мечти.
Нека да спрем с пораженческото мислене от типа на: "Ако бях се родил на друго място, животът ми щеше да изглежда по съвсем различен начин." Нека да спрем да обвиняваме всичко и всички около себе си. Нека спрем да мрънкаме и да започнем да ДЕЙСТВАМЕ.
Аз избрах да следвам сърцето си. Независимо какво означава това. Разбрах, че трябва да се науча да се приемам такава, каквато съм. Разбрах също, че никой друг не знае как всъщност се чувствам, какво искам от живота и никой друг освен АЗ САМАТА не може да сбъдне МОИТЕ МЕЧТИ. Така че - прегръщам СЕ, целувам СЕ и продължавам смело напред. Подавам ръка на моята най-добра приятелка - АЗ САМАТА и двете ще действаме занапред.
Ако искате другите да ви приемат и обичат - първо ВИЕ СЕ ПРИЕМЕТЕ ТАКИВА, КАКВИТО СТЕ!  И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ДА БЪДЕТЕ СЕБЕ СИ!!!!

ТОЧКА ЗА СЕГА ОТ МЕН





Тагове:   начало,   ново,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hel - Хубаво си го казала! Емоционално! ...
20.12.2009 16:05
Хубаво си го казала! Емоционално! Благодаря!
цитирай
2. dobsun - И аз ти благодаря,
20.12.2009 16:53
че се отби. :)))
цитирай
3. victoriavselena - поздравления
20.12.2009 17:44
за прекрасната трансформация. Свалям ти шапка. Благодаря че те има.
цитирай
4. dobsun - А пък аз
21.12.2009 14:04
два пъти повече ти благодаря, victoriavselena.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobsun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 186452
Постинги: 80
Коментари: 246
Гласове: 1431
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930